Nu blire stressigt

Vet inte riktigt varför jag tänkte att jag skulle kunna hinna allt samma dag. Imorn måste jag packa för att när jag åker till jobbet på tors ska allt vara inpackat i bilen. Men jag har inte börjat än, så det ska jag göra imorn. Men så ska jag gå på bio också imorn kväll. + att en kompis har bett mig komma med och ta en sambucca imorn kväll för att han fyller på torsdag. Hmm. Jag jobbar på torsdag. Och hur ska jag hinna imorn :S Skulle ju hemskt gärna vilja hinna plocka undan lite här hemma också innan jag åker så jag känner att jag vill komma hem igen. Å så vill jag åka och kolla på en bil imorn som jag inte fick åka och kolla på idag. Spännande dag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0