Onsdag och tjej-tv

Idag har det varit en hel del på jobbet. Jag har utöver MT och KK även haft NA. Och där var det mycket till imorn. Men jag gillar när det är mycket så mina kollegor får gärna vara lediga lite då och då så jag får deras jobb också. Men inte torsdagar och fredagar för då har jag nog med mina. Dock är det alltid då som jag får andras och folk är borta :S Men JAG ska vara ledig nästa fredag. JAG, jag som aldrig är ledig annars =) HIHI Det är lite skumt. På tal om det så sitter semesterlistorna uppe och jag måste bestämma mig för när jag vill ha semester, hmm jag tycker att det är jättesvårt. HJÄLP! Jag skulle hellst vilja att nån siade om vädret först =) Det vore nåt det! Jobbade över en halvtimma sen så tog jag en kik in i ett par affärer eftersom jag precis missade en buss hem och fick ta nästa. Men jag va ganska duktig för jag handlade inget. Sen så har jag varit ute och gått lite och tränat lite grann. Lagat mat och sett Greys. Äntigen är Greys tillbaka!! Älskade Greys!! :) Mysonsdag med tjej-tv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0