Skitdag

Varför går allt fel bara :( Jag missade bussen i morse (vilket iofs inte är så ovanligt, men ändå) Jag fick inte till nåt med smink eller hår så jag såg ut och kände mig som fan hela dagen. På jobbet har det varit strul hela dagen. Strulade så jag blev sen till min klipptid. Vilket inte ens blev så bra :( Sen skulle jag hämta grejerna som jag ställt i kylen på jobbet innan jag gick till bussen, men min kod funkade inte så jag kom inte in. Sen missade jag precis min buss så närmsta var Tillbergabussen som jag väntade på och tog. När jag blev avsläppt fick jag kliva ner i en en decimeter ljup vattenpöl. Det var typ 3x5 meter så jag kunde inte direkt hoppa för att komma undan heller. Suck :( Nu ska jag gosa ner mig i mi soffa med choklad och hoppas på att inte nå mer händer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0