AW och träning idag! :)

Tänk vad man hinner med massa kul :) Efter jobbet hade vi bestämt after work med jobbarkompisar. 8st va vi som gick till Tb. mums. Underbart väder också så det va så mysigt att sitta ute. Sen tog jag mig hem och eftersom det va så härligt väder ute så kunde jag inte låta bli att ta en liten löparvända sådär tio på kvällen :P Sen vart det hem och laga matlåda till imorn! På lunchen idag var jag dessutom och kollade lite kläder, fan, jag måste shoppa nån dag, finns ju så mycket fint. Vet bara inte när jag ska ha tid med det. Å så ser mitt hem ut som ett bombnedslag IGEN. Har knappt varit hemma i veckan så det kan vara därför. Å så behöver jag tvätta, men det har jag inte heller tid till. Ska försöka öronmärka en dag nästa vecka till det. Jag som inte skulle göra nå i helgen har helt plötsligt även helgen helt uppbokad, eller nja, massa alternativ till skoj iallafall! Härligt härligt! :D

Livet är fan bra härligt asså. Trots mensvärk och sån skit så är livet tamefan bra härligt!! :D Loooove it! Love YOU all mina vänner!!

- Men Helena då!! NU MÅSTE DU SOOOVA!!! BUMS!
- Okej då...
(Hihi, har man ingen som säger till en så får man väl säga till sig själv :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0