B b b b bbbbbakis

Hehe, har gått runt och skrattat åt mig själv idag när jag gått myrsteg och blivit anfådd ändå. Jag brukar alltid ha Cola hemma för såna här dagar men inte idag. Så jag va tvungen att pallra mig till coop och köpa för att få i mig lite vätska och försöka få balans i kroppen igen. Jag har inte ens vågat stoppa i mig en huvudvärkstablett. Trots det har jag umgåtts med min bror och lillskruttan på dagen :) Men nu ska jag stoppa i mig en alvedon och gå och köpa mig en pizza:D

Gårkvällen var riktigt rolig. Synd att man förblev objuden till en kompis födelsedagsfest men jag va bjuden på en annan fest så det gick ingen nöd på mig:D Massa nya goa människor som gjorde kvällen asbra. Förfest/födelsedagsfest hemma hos Marlene och sen bar det av till BMB för dans hela kvällen lång. Jag som brukar tacka nej till shots tog 4 stycken under kvällen utan att ens blinka. Jävla Fishermans har jag ju mått så här av innan men man lär sig visst inte :P Ska försöka komma ihåg till nästa gång. Härlig kväll!! Tack alla inblandade!! :D

Tog en del bilder igår, men ingen som fastnade på dom :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0