Besök hos bästa Jillan i Uppis ♥


Igår eftermiddan styrde jag min kos till Uppsala för att träffa kära Jill. Konstaterade att det var över ett år sen vi träffades senast! Jag tog mig hem efter jobbet och sen så duschade jag, packade ihop lite prylar och sen åkte jag. Jag hade köpt sushi på stan som jag åt på vägen, mums. Min bil som jag köpte är värd varenda öre bara av att kunna ta mig till uppsala så där för att jag vill. Satt i bilen och poppade massa bra musik:) Hemma hos Jill vankades det rödvin och lite plockmat. Vi satt och drack vin och bara pratade och pratade till klockan halv fem på morgonen, då vi tänkte att det skulle vara smart att sova lite så det gjorde vi. Några timmar senare va vi uppe, käkade frukost och begav oss ut.

Bästa vädret det var idag! Slogs av sommarvärme när vi kom ut från hennes fina lägenhet. Vi gick i bara linnen och mös. Vi köpte oss en varsin mjukglass och satte oss först vid ån och sen i parken. Gick iväg en sväng senare och köpte sallad och sen satt oss i solen igen. Vi har pratat och pratat hela dagen om allt mellan himmel och jord. Jill är en underbar tjej och jag har saknat henne. Sån bra idé att jag åkte och hälsade på henne!! Perfekta dagen har det varit idag och jag har haft ett leende på läpparna hela dagen:) Helt underbart!

Väl hemma så är jag väldigt trött, för lite sömn och lite bakis :P Så jag skippade festandet ikväll och stannade hemma istället. Jag älskar att festa och ha roligt men idag kände jag inte alls för att festa och är lite stolt över mig själv för tat jag sa nej:) Det kommer fler lördagar som man kan gå ut på. Så nöjd med dagen som den var och kände bara för att vara hemma och ta det lugnt och rå om mig själv lite bara trots att det är lördagskväll. Mys mys. Jag har lagat lite bakpotatis till mig och ligger i soffan och kollar film. BÄSTA BÄSTA helgen det har varit än så länge. Och imorn blir jag upphämtad av Catta för vi ska jag till Björnö för en morgonpromme :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha jag drömde om dig inatt! Haha! Vi var i sälen och jag ville gå ner till backen på kvällen för att åka pulka men du vågade inte göra de för du hade hört om nåt snö monster! Så först åkte vi runt på campingen! Men då vart jag trött på dig så fick vi samla ihop alla "barn" och tvinga med dom ner för att du inte vågade gå ensam ner med mig! Hhaa!!

2010-05-16 @ 09:51:53
URL: http://psajk0.blogg.se/
Postat av: Helena

Hahaha, jasså du, det va ju lite skumt det :P

2010-05-16 @ 22:30:35
URL: http://ljuvahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0