En gång i tiden...


Jag saknar att vara yngre. Jag tycker jag var mycket finare då, finare hy och finare hår och snyggare kropp och någon som älskade mig. Nu går allt bara utför... eller är det bara för att det har varit höst och vinter och mörkt och dant så länge nu att man glömt hur man ser ut i lite sommarfärg?? Man blir lite depp. Känns som att jag försöker få till det, men det går liksom inte. Förr kunde jag gå utan smink hur som hellst, och behövde inte foundation och var inte beroende av att färga håret. Nu ner jag ser mig i spegeln ser jag en grå och trist tjej som inte ens ser varken tjejig eller söt ut längre. Ge mig sommar så man kan få känna sig åtminstone lite fräsh!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0