Color in my hair och överkokt pasta

Idag har jag varit skittrött, måste vara något med måndagar. När jag kom hem från jobbet färgade jag håret och sen satte jag mog i soffan. Där emellan lyckades jag överkoka pasta.... IGEN!!! Jag tror att jag har en förbannelse över mig som gör att jag inte kan koka bra pasta. Jag glömmer JÄMT!!!! :P Aja, sånt är livet. Man kan inte va bra på allt.

Jag tänkte mig att jag skulle få lite ljusare färg i håret, det var iallafall tanken, men jag vet inte om jag lyckades. Jag hatar när det blir utväxt för man ser så grå och blek ut då, men nu är håret om ens lite ljusare och då blev hela håret grått och trist istället. Får se hur det ser ut imorn i ljuset, kanske är bra ändå. Hur som så skulle jag vilja ha lite ljusare nu till sommaren, tror dock att det blir lätt för rött då. Återkommer imorn om det. Sen så som vanligt funderar jag på vad fan jag ska göra med håret, det behöver klippas.. eller ska jag spara?? Eller ska jag ha det lite mitt emellan som nu? Ska känna efter, kanske klipper jag mig i veckan ändå. Trivs ju trots allt ganska bra i kortare hår :)

Kvällen avslutas med Rost på Berns. Det är skoj tycker jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0