Fotoshoot


Va en sväng till The Studio idag med mamma och mina mostrar. Valde tillslut två bilder. Vet inte vad jag ska med dom till, men kan kanske va kul att ha :) Det blev helt klart bäst bilder med baggystilen, kanske för att jag känner mig mest bekväm i det, skulle ha valt nån mer bild på det, för dom blev bra. Lite synd att allt ska vara så bråttom bara. Och det känns alltid som att man kommer hem med fel bilder, men aja, det är ju en kul grej att göra :)

Haha, ser nu att den ena ser ut som en glasögonreklam ungefär :P

Å så måste jag säga att jag bara älskar mina nya kläder jag köpte! Tack Sara! :D

Kommentarer
Postat av: emelie

jätefina kort helena:) supersnygg!

2010-05-20 @ 11:40:45
URL: http://mlifrojd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0