Händer idag då?


Nu har jag ätit min frukost och funderar på vad jag ska göra nu. Tänk i veckorna har jag så mycket jag vill göra och stressar runt på allt. Men på helgen blir jag handlingsförlamad. Det är saker jag vill göra idag, men eftersom jag har tid på mg så brukar färre saker bli av och så slutar det med att jag stressar iallafall :P Hur som hellst så ska jag snart gå över till mamma och pappa och göra en Filadelphiatårta till min bror, dom ska ha någon, vi kan kalla det hej-då-fest imorn så jag skulle hjälpa honom att göra det. Mamma var snäll och köpte ingredienser plus att dom har plats i frysen och inte jag, så jag ska gå över dit och göra.

Jag ska ta mig ut och springa en sväng sen också, funderar på om jag även ska ut och slå lite, men det blåser ju så dant, så jag får se. Hmm, i vilken ordning ska man göra sakerna då. Måste klämma in lunch där nån stans också så man orkar springa. Jag har faktiskt lite trängsvärk i rumpan sen i torsdags, jag som hittills fakstikt inte har fått det. Nä, nu ska jag nog ta och gå över och fixa dom där tårtorna. Räcker nog till att göra en till mig själv också. Nån som vill komma och äta ikväll??? :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh jag vill=)

2010-05-08 @ 12:37:02
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0