Hmm

Varför blir det alltid lite ångest när man varit och fotat sig :S Blev det förra gången också. Känns som att jag valde fel bilder, för som jag tog hem var ju inte speciellt bra... men det är ju skitsvårt att sitta där och välja, när man har en nanosekund på sig att bestämma sig! Jag hade fyra på slutet och ångrar lite att jag inte tog dom andra två som jag inte valde. lite FAN är det. Å det är synd att dom inte sparar korten iallafall i en vecka, för att jag tror många känner efteråt att det finns vissa kort de skulle ha tagit, för så har jag känt båda gångerna. Eller så är det så att jag inte fastnar så lätt på kort.. Släpp det Helena, släpp det! :P Det är vad det är! :) Eftersom jag är så snäll så hamnar på bloggen en gång och sen så gömmer jag dom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0