Mina nya inisar :D


Titta va fina jag har köpt idag! Tänk, jag har aldrig fått haft inlines när jag växte upp för att nja, låt oss säga så här, jag bodde på landet, så det fanns ingen stans att åka! Men nu har jag äntligen köpt mig ett par alleles egna:D

Happy, oh så happy! :D

Fast jag är typ livrädd när jag står på dom för det går typ inte att bromsa. Tog dom från mamma och pappa hem till mig och det va jätteläskigt. Jag ska faktiskt vara lite klok och skaffa mig hjälm och skydd om jag ska åka nu i början för hur det än är så om jag tappar balansen eller inte kan bromsa så har jag inget att ta emot mig med. Usch för tanken och va ont det kommer göra. Får väl se töntig ut med hjälm, men det skiter jag i. Hellre det än spräckt skalle!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Men Helena du kan ju inte köra på den lille stackaren!!!!



Haha jaa landet!!!

2010-05-28 @ 21:05:31
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0