Minifredag

Idag vart det lite minifredag :) Först så hade jag jouren på jobbet och slutade då fem istället för tre som vi gör dagen innan röd dag. Jag anmälde mig för lite extrapengar sitter ju aldrig fel :) Efter jobbet mötte jag upp Jonas, Tossa och Tobbe för lite gott att dricka och äta. Vi satte oss på tabazco och jag tog ett glas rött och lite tapas. Senare kom Olle och hängde på. Så härligt att träffa honom, får ju inte göra det så mycket nu för tiden. Vi förflyttade oss till Bishop för ett till glas där jag skrattade så jag hade ont i magmusklerna och kinderna, haha härligt!! :D Sen blev det att lira lite kort hemma hos Calle. Mysig kväll med vännerna vart det! Tackar dom för att jag fick ha en kväll med dom, händer inte heller så ofta längre.

Vitta, Puk, Bamse och jävla skithusar!!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0