Nu äre mycket!

Lönevecka, dubbel total och sommartidning. Slut som människa när jag kom ifrån jobbet idag, ändå blev det bara en timmes övertid. Jag kunde inte ens höra mina egna tankar längre. Jag hade bestämt att jag skulle kolla på inlines idag, men det hann jag inte med, eller orkade inte kanske jag ska skriva. Gick upp till mamma och hämtade mat på väg hem från jobbet. Min bror och hans barn va där vilket jag brukar tycka är trevligt, men idag fick jag känslan av att "japp det kommer dröja innan jag skaffar egna barn". Känslan av när man är så trött av jobbet som jag var idag och sen komma hem till dom ljuden som ett barn ger ifrån sig. Nä, det får vänta. Idag va jag så slut så att om någon hade kommit fram och gett mig en kram så hade jag också börjat gråta. Så slut och frånvarande. Att komma hem till min tysta lägenhet va guld. Så skönt ibland att bara bo själv och slippa vara trevlig mot nån annan eller störa sig på nån annan.

Jag käkade och sen somnade jag en halvtimma på soffan och missade halva Uggly Betty. Det var springdag idag och eftersom jag inte sprang igår eller i söndags, så jag tvingade upp mig från soffan mitt i alla tjejtv-serier och klädde på mig löparkläderna. Missade DH och lite av Cougar Town och körde löpintervaller i 7,5km i spåret. Efter det blev det lite sit-ups, men dom kan knappt räknas för jag va lite väl loj:S Drack en kiwi/banan/melon smoothie, duschade och ligger nu i sängen. Usch att man alltid ska komma i säng så sent, skulle vilja sova längre om nätterna. Men men man kan inte få allt :P

Skepp och hoj, nu ska jag fanemej sova!

Kommentarer
Postat av: Emma

Fan vad bra skrivet! Mycket tänk värt!!! SÖTA SÖTA DU::::

2010-05-26 @ 16:16:01
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0