Sköna söndag

Idag käkade jag frukost hos mamma och pappa och blev kvar där ganska länge, satt och snackade skit med mamma och sen så lagade jag mat till dom:) Sen gav jag mig ut till rangen och slog lite, det kändes ganska bra idag faktiskt, kämpr med det där att försöka få bollarna att gå rakt och att få en skön sving. Sen tog jag mig ut till Björnö och sprang 5km. Jag fuskade lite och sprang idag också trots att jag inte ska. Har ju bestämt mig att jag ska vila varannan dag, men jag var så sugen idag. Men benen är väldigt trötta sen i veckan fortfarande så det var väldigt jobbigt. Men jag sprang ändå på bättre tid än jag gjort innan så något måste jag ha gjort rätt :) Jag valde dock att springa 2x2,5 för att slippa alla jobbiga backar för mina bens skull, skulle ju bara ut och motionera lite idag, inte köra slut på mig, det tänkte jag göra på tis och tors istället då det blir intervaller igen :D

Härlig vecka att se fram emot. Totaljobb på tis. Har jourtiden till 17 på ons. Och sen ledig på torsdag! :D Härligt!

Utöver det tänker jag fortfarande för mycket... måste lyfta frågan tror jag...

Nu är det dax att sova, tidigt tänkte jag,... men det är för sen för det nu. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0