Skräckfilm vs städa och träna

Idag har jag motstått frestelsen att se på skräckfilm. Sa ja först, sen så kollade jag på trailern lite fort och så sa jag nej tack! Det räckte det jag såg av trailern. Jag har spöken i mitt huvud så det räcker av helt egen maskin, jag behöver inte ha nå påökning där:) Hehe, fick mess sen att den tydligen va skitäcklig. Sicken tur att jag inte kollade då :D


Sen hade jag lovat mig själv att ta tag i skiten här hemma idag. Fan, jag får liksom inte kvällarna att gå ihop, tiden, veckorna går alldeles för fort!!! Känns som att jag aldrig är hemma. Igår va jag över till Sara, så då tränade jag inte, och så hade jag ont i vaderna. Men jag var på rangen och slog lite istället vilket iofs också är träning. Idag fick jag säga till mig själv att jag inte skulle göra allt som jag hade tänkt. Hade tänkt städa hemma, ut till rangen, löpträna och måla naglarna. Jag måste hitta ett sätt att stressa ner mitt liv lite för tillfället, för jag tror dels att det är därför jag bara blir tjock och uppsvälld också. Det blir jag när jag stressar, som en jävla ballong, och slänger ofta i mig maten då också. Så det blev till att laga mat och äta när jag kom hem, sen städa hemma och sen ut och löpträna. Körde intervaller. Springa en min och sen gå två. Gjorde 9 upprepningar. När jag skriver springa menar jag TOKSPRINGA, så fort man kan alltså. Och jag kan tala om att man (inte jag iallafall) inte kan springa full fart mer än 30 sekunder så tar kraften slut och det går långsammare och långsammare. Hehe, men det är bra träning för hjärtat, att chockas lite :P Jag älskar att jag har hittat min träningsform. Så skönt. För mig just nu handlar det om att stoppa mig själv hela tiden för att inte träna för mycket:P Skulle jag få välja så skulle jag ut varje kväll för det är så skönt. Men det är ju inte bra för koppen , eftersom jag är så otränad fortfarande, så jag tvingar mig att vila varannan dag. Nå nagelmålning hanns inte med idag.

Nu har klockan blivit för mycket... igen. Natti alla sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0