Som sig en fredag bör =)

God morgon alla glada!! Igår var det en toppenfredag, en fredag som den var förr. Börjde bra på jobbet, sen efter lunch började alla ringa och strula med allt så det blev tokmycket att göra och massa i huvet. Jag som hade tänkt sluta en timma tidigare för jag skulle på after worken med Sara. Men det var ju bara att glömma. Sen slutar jag aldrig att förvånas över hur lite folk är serviceinriktade på jobbet heller och hur lite en del kan. Jag förstår att det är lätt att säga "hos mig funkar allt jättebra" när man väljer att aldrig ta sig an dom problem som blir utan säger "nej det där gör inte jag" och bollar över till någon annan. Vårat jobb är ett problemlösarjobb, det ansvaret LIGGER hos OSS, men det verkar inte alla förstå. Aja, hur som hellst så kom sista krånglet för mig fem i fem, lite lagom glad var jag då! Men det är härligt att dom vanliga fredagarna är tillbaka :P

Sedan mötte en lagom stissig Helena upp Sara utanför BMB. Lite tacos och ett par Briska senare så var livet ganska så bra :) Frida kom in och mötte oss också, glad att vi tjatat på henne. Bra där Frida!! :) Även Sofia och Alex och några till brudar va där och shakade med oss :) Å så bestämde vi att vi skulle gå på elitloppsfesten iallafall. Ska försöka bo hos en killkompis till Frida och Sara. Hehe, på tal om det, så drömde jag om honom inatt bara för att vi pratade om honom. Alltså, vi gjorde sånt som man inte får göra med tanke på att han har flickvän. Oj oj, hehe, kul dröm iallafall:P

Kvällen avslutades på donken, mums faktiskt, jag va så hungrig. Sara och Alex åt glass dom medans jag moffade mat. Sen cyklade jag hem, slog på tv:n och kollade på roast där jag somnade. Vid fyra gick jag in till min säng igen, härliga sängen :)

Händer idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0