Stolt!


Jag var/är så sugen på nåt sött idag precis som jag varit i en vecka nu. Jag blir alltid så sötsugen när jag är stressad. Det är både sötsug och känslan av att tugga på något bara. Jag gick ner till hemköp och skulle köpa något gott. Jag har ätit choklad massor denna vecka, igår senast Marabous Polka, SÅ god! Godast av alla som dom har. Jag gick förbi kakhyllan och tog mig ett paket kakor. Sen skulle jag ha mjölk också och inne i kylrummet hittade jag russinpaket. Då gick jag tillbaka med kakpaketet och köpte russin och en ask Salmiak halstabletter. DUKTIGT värre! :D


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja du skulle ju kunna ta hem Sanna från Barca! Då skulle jag bli glad! Det blev lite för mycket när vi hade ställt in oss på att jag skulle åka till henne nästa helg sen fick dom sparken på hennes jobb så då kunde jag inte komma, då vart det för mycket! Jag saknar henne så det gör ont i hela mig!Puss

2010-05-31 @ 16:49:26
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0