Unnat mig


Idag har jag unnat mig en lugn stund i solen med en bok faktiskt. Riktigt mysigt :)

Sen så städade jag lite på balkongen och tvättade fönstrena dit ut. Jag var även ute och sprang en vända, så skönt men jobbigt då jag skulle springa längre än fem. ror kroppen visste när 5 passerades för det var som att springa in i en vägg. Men så skönt är det att vara ute och springa. Jag får ju abstinens om jag inte får ut. Imorn ska jag köpa lite mer grejer tänkte jag. hihi, rensa lite från min önskelista :)

På kvällen kom Sara till mig och vi satt på balkongen och drack smothie med melon, annanas, mango och banan, och snackade lite skit.  Imorn ska jag på nya äventyr! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0