Vårruset igår!



Igår sprang jag vårruset! Det va kul. Lyckades tydligen även hamna på en vimmelbild som ligger uppe på facebook som någon har tagit (bilden överst). Usch, taskigt! Men det gick bra. Klart jag hade velat göra bättre, sprang på 26.00 :) Det får jag vara nöjd med. När jag var yngre och sprang (för typ 10 år sen) så sprang jag på ca 28 som bäst tror jag så jag får vara nöjd med detta med tanke på att jag ganska nyligen har börjat träna. Sen är jag så dålig på att trigga mig själv och puscha mig så jag nästan dör, skulle man behöva göra ibland, hehe. Klart att man jämför sig med vänner som springer på 21 och 23. Men å andra sidan så har dom nog sprungit mycket mer. Nästa år! Då jävlar!!!

Idag blir det lunch med sara och sen efter jobbet är det fotoshoot med mamma och mina mostrar, lovade att hänga med på det! Har ingen aning om vad fan jag ska ha på mig, så jag har med mig lite alternativ. Och sen så blev mitt hår inge bra alls sen senaste klippningen, men får bli det det blir helt enkelt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0