Det gör mig så glad!


(bild: från igår morse)

Det är lördagsmorgon, solen skiner ute och jag sitter med min lapotop i köket med en kopp te och macka. Och jag ler! Ibland tänker jag på hur många underbara människor jag omger mig med och hur mycket som gör mig glad. Igår när jag kom hem och gick och la mig var en sån stund och även nu. Alla mina vänner som jag har som gör mitt liv så bra! Ibland så får jag en sån känsla liksom av att jag är omtyckt och det är en härlig känsla! Man kommer alltid att sakna saker i sitt liv och det gör jag också, men ofta tänker jag på allt jag faktiskt har som är helt fantastiskt. Ibland är det nästan överväldigande hur många som faktiskt tycker om mig, lilla mig. Att jag har sån tur. Jag är ödmjuk inför det faktum att jag har så många fantastiska människor runt mig. Inte nog med att jag har många vänner på min fritid så är jag nog faktikst väldigt omtyckt på jobbet också! Det är svårt att skriva såna här saker utan att verka som man skryter för det får man bannemej inte göra i detta land. Så ni får tolka det som ni vill, det enda jag gör är utrycker hur glad jag är att mitt liv är så rikt av fina människor....

Igår innan vi kom till Örebro så fick hade jag ett missat samtal och ett röstmeddelande på min privta telefon där en Motalasäljare frågar vart jag är, och att dom sitter och väntar. Det blir jag väldigt glad av att höra! Och när vi går förbi dom när dom sitter sen på läktaren så sitter dom och viftar och hejjar på oss jätteglada när vi kommer. Vi har ett sånt fantastiskt band och så bra samarbete jag (format) Åsa (producent) och säljarna där. Massa respekt, massa kärlek! Och att dom blir så glada av att se oss värmer verkligen för det är så ömsesidigt. I pausen sen träffar vi dom och får massa kramar! Vi sitter vid samma bord vid middagen också och dom är så härliga! Och så sitter dom och säger så fina saker som att "du är ju verkligen den bästa formattjejen och du gör ett sånt bra jobb som orkar med oss och står ut med oss" Och talar om för mig hur bra jag är och hur mycket som tycker om mig! Och det är man ju inte så van vid att höra på en arbetsplats. Och tre av dom gav bort sin godbit till efterrätt till mig för att "muta mig". Hihi så roligt. Nä men det märks verkigen att dom tycker att jag gör ett bra jobb och det är så skönt att höra och känna! Massa kramar till dom!!!!

Sen på vägen hem så tar jag en promenad från stan med Patrik och vi pratar om allt möjligt från min kassa lön och att jag ställer upp massor till att jag är omtyckt som person. Han sa att skulle jag och Åsa försvinna så skulle han också söka sig vidare, och då även Mårten... Jag visste faktiskt inte att jag var riktigt så omtyckt och det var så härligt att höra att han känner så för det är verkligen ömsesidigt! Han är så härlig som person! Svårt att skriva här allt mellan himmel och jord som vi pratade om men jag kan säga att jag la mitt huvud på kudden med ett leende på läpparna och kände enorm glädje att jag tillför något här på jorden. Att det finns så mycket värme och kärlek runt mig!

Nu ska jag byta om och ta mig ut i det vackra höstvädret och bara njuta, det blir promenad och sen in och träna lite! Tack alla underbara människor i min omgivning som gör mitt liv så bra! Utan er.... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0