Det kryper i mig

Jag blir så jävla arg så fort jag har med cheferna på jobbet att göra. Fan att dom inte kan sköta sitt! Min åsikt! Blir så frustrerad. Dom säger till mig att släppa saker för att jag inte ska göra och hålla koll på allt. Och nu gör jag som dom säger å då väntar jag ändå in i det sista, och det händer inget men sen måste jag fråga om dom har koll och då har dom inte det! Dåligt! Stackars två kollegor som nu fick det på sitt bord att fixa och så har dom fått fel info också. JAG BLIR ARG!!!!!! Om dom nu vill att allt ska gå genom dom, då ska dom fan se till att ha koll också!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Stora L

Hmmm låter ju inte topp. Vilka stackars själar fick sitta kvar och ordna?



Btw, va fin din blogg har blivit!

2010-11-10 @ 17:00:02
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0