Hmm, ska jag köpa någe?


I söndags var jag lite deppig så jag drog ner på stan för att tröstshoppa lite. Jag gick tillbaka för att jag skulle köpa den där rödsvarta lilla saken, men den var slut :(:(:( Så jag provade lite annat istället. Samma fanns i turkost men tycker inte den var lika fin som den röda. Vad tycker ni? Ska jag köpa nåt?? Jag köpte en så länge bara trosa och BH i Christmasred, den som jag ville köpa fast hela, så nu har jag nästan den. Jättefin är det tvådelade settet också!! :D Men jag ska gå in då och då och kika på New Yorker, för dom får in leverans varje dag och dom visste inte om det skulle komma mera, så ni får gärna hjälpa mig om ni också har vägarna dit och säga till mig om det finns:) Tack!

P.S Det är inte jag som är naken siluett till höger.... D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0