Jobbfest jobbfest heeeela dan! =)


Gårdagens galej med jobbet var verkligen så roligt och bra! Först tvingades vi dock lyssna till massa snack från företagsledningen till ett par dåliga ppt-presentationer så man höll på att somna. Sen efter pausen hade Per Johansson från Glada Hudiksteatern en förelasning som var så grymt bra. Så härlig person att lyssna till och sa så jäkla mycket bra saker! Jag hade visserligen hört och sett honom förut så en del kände jag ju till, men asbra verkligen!!! Sen blev det mingel med champanj och sen middag. Vi satt ihop med Motalasäljarna! Vi hade så roligt! Dom är bäst! Vi hade ju namnbrickor på oss så man gick ju runt och stirrade på folks bröst hela kvällen för att känna igen folk. Så kul när man ser namn på massor man har pratat med men aldrig träffat. Jag blev nog lite känd som "hon med röda byxorna". Hihi. Och pojkar där, nja inte så många, det är bara två från vårat hus som är snygga varav en var kvar på kvällen. Synd att han har barn och grejer men mums vad han är fin att titta på, det tyckte även mina kollegor. MUMS! Senast när vi klev av bussen hemma så fick jag höra om mina byxor. En kollega säger "Där är hon med estektiska byxor, dom är röda" (jag gick precis framför) Varpå hans kollega säger, "det är inte bara det att dom är röda, dom rör sig så snyggt, hon rör sig så snyggt i dom". Och Carina säger, "ni menar att hon har snygg rumpa!" Det blir man ju lite glad av att höra såklart! :) Jag hade verkligen en toppendagl!!!!!:D

(Roligt var också att vi tydligen satt i samma sal på både mat och föreläsning! På sista bilden har dom hissat upp alla stolar i taket men det är alltdå samma scen  till vänster som på "Elvis". Det tycker jag var coolt!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0