Fixardag


Idag har jag försökt fixa lite hemma... tyckte det var dax. Så jag har jag satt tillbaka tavlan i köket som ramlade ner i augusti. Bättre sent än aldrig:P Och så har jag satt upp tavlor över soffan i vardagsrummet. Fast det blev inge bra så jag måste gitta nåt nytt. Men dom får väl sitta tills jag hittar nåt annat :( Så nu går mitt vardagsrum åter igen lite i rött. Och jag kom på nu att jag inte vill att det ska gå i rött. Aja, ibland blir det fel... Det var ju iallafall ett tappert försök att fixa i ordning :) Fan, jävla skitvardagsrum!! Tror jag ska flytta!! :(

Kommentarer
Postat av: Stora L

Jag tycker att det blev jättefint!

2010-12-01 @ 12:52:07
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0