Fokus, styrka och motivation


Så jäkla skönt att träna! Blev 40 min löpning idag! Men när jag klev av bandet så vek sig ena benet som jag har ont i. Det gjorde inte jätteont, inte det, utan det ville bara inte vara så starkt:P Men jag vägrar att ge mig, jag ska träna upp benet! Det får protestera bäst det vill :) Så jäkla skönt att stå på löpbandet och bara springa ett tag och svettas. Jag trodde inte att jag skulle gilla att stå inne och springa men efter att ha provat några ggr så har jag upptäckt att det är rätt bra. För då kan jag köra 40 min och öka hastigheten varje gång. För då håller man ju samma hastighet genom hela och sackar man efter så trillar man av :P Benet fick sig en omgång Ipren gel som belöning när jag kom hem :)

Har precis kikat Grey's och smuttat en mumsig smoothie och nu bör jag gå och kika i min garderob efter något att ha på mig på fredag! Ska bli roooooligt! Återkommer om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0