Hipp hopp happ och lite höpp höpp!

Nu är det rätt mycket med allt, lite jobbigt och lite kul och massa jobb och dåligt på bloggfronten. Meeeen, det är snart jul hörrni och då vill alla sälja grejjer verkar det som. Jättebra att det är gasen i nu tycker jag för då hinner jag inte tänka så mycket dåligt utan blir hög på stress istället, mycket bättre :) I måndags blev det jobb och träning, i tisdags jobb och träning, och igår så jobbade jag 7.50 - 18.45 sen åkte jag hem och åkte och handlade och städade lite. Jag blir så uppe i varv när det är mycket på jobbet, men det är bra för då hinner jag med massor hemma! Dock hann jag inte träna igår, men ska göra det idag istället :) Å så var det Greys igår förståss :) Jag har utnämt torsdagar till mina bestämda städdagar för det är verkligen hur skönt som helst att komma hem på fredagen och det är fint hemma. Jag har annars det rätt rörigt konstant eftersom jag sällan är hemma. Eller så är jag inte hemma för att det är rörigt kanske ;) Hur som helst så ska jag få lite rutin på att städa. Så idag blir det gym och städa. Vet inte riktigt hur jag ska hinna med båda, men det brukar gå bra. Man kan laga mat och äta och städa samtidigt, sen dra och träna! :)

Skepp å hoj!! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag älskar att du är lika mycket i varv som jag!

2010-11-25 @ 17:21:15
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0