hmm :)


Eller kanske en kombo av den svarta toppen och dom röda byxorna.... Då är det snyggt både med och utan kavaj och man kan ha väst och det blir annorlunda. Har man uppsatt hår och glasögonen så blir det också kaxigt.

Det lutar nog lite som Sara tyckte, antingen gråa kjolen eller dom röda byxorna med något till. Den gråa kjolen är ju på nåt sätt alltid ett säkert kort. Bekvämt och snyggt. Fast ibland kanske lite tråkigt, eller så är det bara jag som tycker det för att det är mina kläder... :)

Får funta lite till, men nu är alternativen strukna iallafall så jag kan testa imorn och känna efter då. Se till att gå upp i tid bara :P

Nu blir det till att måla naglarna! Fina naglar måste man ju ha också. Gjorde fransk manikyr på Carina på jobbet idag så hon också skulle bli fin. Gör nog fransk på mig själv också, så stör inte det klädvalet imorn :P

P.S Ni grabbar som läser detta. Nej jag är inte störd! Hihi, så här håller alla tjejer på, bara det att jag just nu blottar mig på bloggen om hur mycket vi ibland funderar på klädval :D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0