Jag vill leka! :)

Igår städade jag undan lite hemma och drog och tränade. Det var en sugdag på jobbet med massor att göra och folk som strulade till saker. Så jag körde ordentligt sen på gymmet, crosstraining och styrka :) Så jag har lite träningsvärk idag. Gjorde så mycket jag hann innan dom stängde, eftersom jag jobbade över och sen skulle laga mat när jag kom hem först så blev det lite sent. Men skönt att få ur sig lite energi! Men när jag skulle åka hem halv tio så var tydligen matchen på Rocklund också slut så jag fick trängas med ALLA andra som också skulle därifrån, lite smått trafikkaos och inte riktigt vad jag räknatde med, men men. En smootie på det lite mer städning och sängen och dagen var maxad:)

Ska jag göra idag då? jag vill gå på AW, BMB, Å eller Tabazco! någon som vill joina? :D


Kommentarer
Postat av: Emma

Nämen hur kunde du veta de??

2010-11-26 @ 16:14:00
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0