Känner mig som en zombie

Idag är jag NÅ FRUKTANSVÄRT TRÖTT!!! Det blev för lite sömn i helgen och igår kom jag inte heller isäng! I lördags natt somnade jag inte förrän typ fem. Jag GICK för övrigt hem från stan också. Och sen var jag vaken till och från från sju:S Lördagkvällen var hur som helst väldigt rolig!! Massa kändisar ute! :) Tack alla inblandade för en toppenkväll! Haha, tycker lite synd om (och skrattar lite också åt) dom som gick till Harrys och var ensama i sin klass och sådant, lite orutinerat kan jag ju tycka att man inte kollade upp det först, vilka som skulle gå! Vad jag hörde så hade det varit sådär bra där, så jag verkar inte ha missat så jättemycket:) Skönt tycker jag!

Igår söndag så gjorde jag inte mycket vettigt på hela dagen. Sov igen lite på eftermiddagen. Pillade lite grann på min nya kamera. Men nu har jag ont i magen för jag vet inte riktigt vad jag känner för kameran. (Jag vet! Velmaja!) Men trots att jag valde den som låg jättebra i handen i affären så efter ett tag så blir den tung och flyttar sig i handen så den gör ont. Å så blir jag störd på den att den inte gör som jag vill. När jag provade Canons en kamera över en dag så blev jag inte lika arg. Jag känner att det är lite jobbigt just nu, för det är mycket pengar och då vill jag ju känna att jag tycker om den och inte att jag bara blir irriterad och lägger den på hyllan:( Jag vet inte :( Ska jag säga till i affären eller ska jag helt enkelt stå mitt kast att det blev fel?! Känns inge bra just nu...

På kvällen köpte jag med mig en pizza och åkte över till Basse där Chrii, Ulle och Sara var. Vi kikade på en film. The Loosers. Okej film. En hunk, ett par heta kroppar, mums =)

Kommentarer
Postat av: Salisen

Gumman, känner du nu att de blev så fel med kameran så tycker jag att du ska lämna tillbaka den. Du vet hur de blir me kläder man känner så där för, dom blir bara hängande i garderoben. Puss

2010-11-01 @ 16:26:07
URL: http://salisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0