Lördagsmyyyys!


God morgon världen!:) Nu sitter jag och äter frukost. När jag kikar ut genom fönstret är det en massa snö :) Så fint så. Nu väntar jag bara på solen :) Fick mess i morse att mamma och pappa kommit fram till Thailand. Lite avundsjuk, bara lite.... elle nja massor faktiskt. Får ta en solning i solariet istället jag :)

Köpte en söt topp när jag var på stan i veckan. Den tänkte jag använda som myslinne som jag kan ha på mig på helgmornar för att få känna mig lite söt :) Å den vita morgonrocken jag sydde på slöjden i åttan hänger med fortfarande! :)

Nu ska jag bara kika in på mp en stund och vänta på att frukosten har smällt ner lite, sen ska jag åka en sväng och träna. Har ju inte blivit nå träning förutom i måndags eftersom kroppen sagt ifrån, men idag ska det nog fungera =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0