Måndagen bjöd på träning :D

Trött trött hela dagen var jag och inte blev jag piggare av ett regält träningpass på kvällen heller :P Men satan va gött det var att få ta ut sig helt i två timmar! Love it!!!! Blev 40 min på löpband och sen styrka. Fii fan för att göra alla utfall EFTER att man sprungit massor... det va rätt jobbigt, men min rumpa kommer bli så fin! Fast det är den redan iofs;) Nu har jag gått på plan B med min onda vänstervad och ben... döda med träning! Eller bygga upp kanske jag skulle säga;) Jag har nu provat plan A där det var vila vila vila och försöka jogga lite smått och komma igång, men det har bara gjort ont, så nu kör jag på, ignorerar att det gör ont och hoppas på att det med tiden ger med sig :D

Sen var det tre ögongodis på gymmet också, det gör mig IIINGENTING :P :D

Måste bestämma mig om Stockholm Marathon också!!! :S Det är jääävligt långt!

Förra veckan blev inte så mycket träning...
Måndag: Crosstraining 40min + styrka
Tisdag: -
Onsdag: -
Torsdag: -
Fredag: -
Lördag: Crosstraining 20 min,  Löpband 30 min + styrka
Söndag: -


Kommentarer
Postat av: Emma

hehe jaa bättre sent än aldrig som man brukar kalla de;)

2010-11-02 @ 16:46:07
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0