Ontrackimaging

Idag var jag på ett seminarie på ett tåg. Ontrackimaging. "Gör retusch och friläggning enkelt" hette seminariet. Jag tycker att sånt är jättekul och jag bara önskar att jag var mycket bättre i photoshop!!! Det är så mycket saker varje dag som man önskar att man var bättre på!

Å nu ska jag snart iväg på något som jag längtat efter hela dagen, TRÄNING! :) Blev ingen träning igår så det ska bli så skönt. Hmm, frågan är om jag ska bara köra kondition idag för jag ska köra styrka imorn. Eller om jag ska göra tvärt om :) Åker dit och tar det som känns bäst för tillfället. Skulle vara skönt med ett riktigt löppass och få svettas!! Ska inte träna så länge idag för man måste ju hem till Greys! :D

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi <3 träning=)

2010-11-04 @ 17:00:40
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0