Så fint det snöar! :D

Sitter och äter frukost och det är så fint ute!! Fina fina snöflingor som svävar ner till marken och så ljust och härligt blir det! :D Älskar det! Så skönt att jag vaknade i okej tid för då tänkte jag hinna träna innan vi ska JULBAKA!!! :D Jag är mest intresserad just idag av att baka lussebullar. Inte för att jag vet vem som ska äta dom :P men det är ändå ett måste att ha hemma när det är första advent. Sitter och funderar på om man får smyga på lite julmusik till frukosten :) Får man?? Jag tycker eventligen att start är imorn. Men om vi ska baka idag så kommer vi ju ändå ha julmusik på såååå.... ja jag kör på´t! :D

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅhhhhh, Nu blev det en alldeles sån speciell känsla i kroppen. Glädje, jul mys mys!!! :D Fantastiskt vad jag älskar vintern och julen. Der är en bra kombo!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0