Skrattar så jag gråter!

Hahahahahaha! Ibland är det bara för härligt! Snacka om att radarn är på hela tiden. Nyss kom det två grabbar och rengjorde kaffemaskinen, btw så sitter jag nu närmast kaffemaskinen av alla! Klart man kollar lite :P Hallå!!! Vi är typ 40 tanter på mitt jobb!! Å när jag kollar upp ser jag att Carina står upp och kollar på mig och det blev en sån "tagen på bar gärning med att spana". Hahahaha!!! Hon såg att det kom grabbar och reste sig upp bara för att kolla om jag kikade!! Fy henne! hihi, fast hon är 40 och också singel så hon ser ju också när det vandrar in nytt blod i lokalen!!! :D Lite fredagsgodis sådär!! :D Lovely!!

Kommentarer
Postat av: Stora L

HAHAH!

2010-11-16 @ 06:57:46
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0