Snööööööööö!!


Hihihi, vet ni, snön såg jättemysig ut från mitt fönster när jag satt på jobbet! ;)

Men när jag öppnade dörren så slogs den upp hårt som fan och jag möttes av snöyra rakt i ansiktet. hahaha jag gjorde inte annat än brast ut massa fniss. Hihi, drog upp luvan och gav mig ut skrattandes. Gick till Hemköp och köpte GLASS:D Tänkte att det kanske var smart att skippa träningen idag och mysa ner sig i soffan i stället. På väg från hemköp efter Stora gatan precis när man går under taket vid arbetsförmedlingen lossnar massor av snö från taket stort som ett dasslock och faller ner rakt i mitt huvud! Hahaha, jag som redan går och fnittrar börjar skratta ännu mer. Vit som en snögubbe och väskan (som jag borde lära mig stänga;) var FULLPROPPAD med SNÖ! När bussen väl kommer så tar det sen en timma för mig att ta mig hem för att det går i snigelfart efter hela cityringen.

Jag älskar snö och kan inte annat än skratta åt att folk inte fattar att vi bor i Sverige och det kommer snö VARJE år. Hur kan man inte vara medveten om det?! Jag blir som en liten flicka som bara går och skrattar åt allt kaos, för det är trots allt lite mysigt :) Synd för mig bara att mitt glasspaket hann smälta på vägen :P

Nu gotta ner mig i soffan och se om glassen går att äta nu när den har fryst till sig lite. Blir en kopp te som lagom kontrast till kalla glassen. Lite tända ljus och DH och Cougar Town!

Vet ni! Finns inget ont som inte har något gott med sig. Man kan välja att bli arg och störa sig på snön och saker som man tycker är lite jobbigare än det normala. Eller så kan man le och vara glad och välja att se det som är bra med saker!

Puss på er alla och mys mys mys!!!! :D


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är glad med dig snutt:D

2010-11-10 @ 18:06:00
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0