tidspotimist javisst

För er som inte vet det så kan jag tala om att jag är lite av en tidsoptimist ibland, eller nja oftast faktikst. Jag kommer ju i tid om det är jätteviktiga saker såklart, men vardagliga saker så ser jag mer tiden mer som en riktlinje för när man bör vara på plats och inte måste (ta det sista med en nypa salt). Det är INTE för att jag inte respekterar andra eller tid, jag har bara fruktansvärt svårt att hinna jämt, jag är sån, stressad och en tro på att jag hinner! Ofta så anländer och och bussen samtidigt vid hållplatsen tex. Men det är ju bra, för då är vi bra synkade :P Idag när jag kom ut till vägen så stod bussen redan där så jag sprang mot nästa, (brukar jag göra om jag är sen för då har jag ju bussens transbortsträcka som tid också) Problemet idag var att det stod ju ingen vid nästa hållplats som gjorde att bussen skulle stanna. Men SNÄLLA SNÄLLA busschauffören stannade halvvägs och plockade upp mig eftersom, han fattade att jag skulle med :D Åh, vad jag gillar snälla människor!!!! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Klart att du får ta bilder om du vill=) Ingen fara alls:D Bara kul om du gillar dom!

2010-11-04 @ 17:12:23
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0