Ursäkta röran, vi bygger om :)

Idag har formatgruppen flyttat om och det blev så bra! Känns mycket mer uppstrukturerat och proffesionellt! När den här gruppen startades för 1,5 år sen så slägde dom bara i princip in oss på ett utrymme och så har det blivit kvar. Och nu ser det så mycket mer inbjudande ut för dom som kommer och ska prata med oss! :) Gick ändå rätt fort i morse, typ 2 timmar kanske. Men hela dagen har varit konstig för att man kom efter i morse och så känns det så konstigt att sitta på en annan plats!

Sen så var det tveksamt om min skärm skulle sluta fungera. När vi flyttade alla skrivbord så stod mitt skrivbord på en rullgrej ett tag och en jobbarkompis gick förbi och råkade stöta till lite vilket resulterade i att hela skrivbordet tippade framåt och föll till marken med ett jäkla brak och då också ALLT PÅ MITT SKRIVBORD! Skärmen med näsan i golvet, pennor och papper och gem över hela golvet, hahaha gud va hon skämdes... Va faktiskt lite kul när nåt sån händer och allt bara brakar ihop, synd bara att det var mina grejer:P

Sen skulle jag vilja säga att jag har världens underbaraste pappa!!! :D

Kommentarer
Postat av: Stora L

Hahah.. Ojdå.

Men det betyder att jag kanske inte känner igen mig om jag kommer och hälsar på. Hur ska det gå?!

2010-11-10 @ 16:57:19
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0