What to dooooooooooo?????!!!

Jag vette fan vad jag ska göra med min kamera. Ska jag ha den eller nån annan????!! Jag blir fullständigt galen på detta!!!!! GALEN!!! Jag går ju alltid på känsla när jag ska välja något och denna gång spelar känslorna mig ett spratt. Det känns som att jag borde behålla den jag har för att jag tror att den är bättre än canons, i färger mm också. Men jag har ju inte rätt känsla för den, vi är inte riktigt kompisar än. Men så är det massor som säger att den är stabil och bra, och ja det är den verkligen. Men det känns som att om jag byter så kommer jag "byta ner mig" till en kamera som inte är lika bra men för samma pengar och det känns ju inte heller helt rätt. Men om jag har bättre känsla för den så kommer den ju vara bättre för mig. Eller? Ja, inte vet jag... eller så vänjer jag mig kanske med den jag har. HJÄÄÄLP!!! SUCK!! Hatar att känna så här. Jag vill ju känna en "jippie-känsla" när jag köpt något och bara vill hålla på och testa med den och leka med den! Just nu känner jag bara "jahopp nu har jag en kamera"... Pessimist, nej, snarare att jag bara är besviken på mig själv att jag inte är så glad som jag borde vara........

Kommentarer
Postat av: Emma

velmaja:P

2010-11-03 @ 17:16:00
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0