Å vad jag har längtat

Jag har längtat så till idag! För nu ska jag åka och TRÄNA snart!! :D Ååååååh vad jag har längtat!!!! När jag kom hem igår kväll var det det jag tänkte på, att idag skulle jag ha tid att träna! Måste en snabbis till systemet också och köpa lite cider till kvällen! Å så måste jag fundera ut ett sätt hur fasiken jag kommer till förfesten :S Har ingen aning om hur jag ska ta mig :( Det går ju typ ingen bra buss tror jag, och jag kan inte cykla dit, och mamma och pappa är i sälen så dom lär jag inte få skjuts av.... hmmm...... drygt, varför är förfesten inte på stan?? Typ Talltorp! Det är ju nästan ute på vischan!!! :P

Å så känner jag lite ångest inför kvällen. Alltid nervigt att träffa några från skolan som man inte träffat på aslänge. Å vad ska man ha på sig?? :S Hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0