Bästa torsdagen!! :D

Igår hade jag en toppendag, lite väl tajt planerad kanske, men så är det ibland när man vill göra mycket! På dagen var det jobb jobb och sen cykla hem fort som fään och in och byta om för träning. Jag hade dejt med en instruktör klockan 18-19. Han la upp ett riktigt bra schema tycker jag!! Ska bli kul att köra på det ett tag nu. Vi var klara där tjugo över sju och då var det bara att brassa hem för att duscha för att hinna ner till Tabazco till klockan åtta. När jag kliver in i duschen är vattnet verkligen askallt och ett minne av en lapp nere i trapphuset dök upp i huvet där det stod att de skulle stänga av fjärrvärmen! Åååååh fan... ringer pappa som bor i samma hus och hör om dom också har kallt men det hade dom inte. Så jag provade att spola jättelänge och sakta men säkert så kom varmvattnet tillbaka. Tur som fan säger jag, annars vet jag inte hur jag hade hunnit.

Landade på Tabazco 20.10. Jävligt bra gjort tycker jag själv :D Härliga bästa tjejjorna. Det var jag Emma x 2, Frida, Sara och Emelie! Mycket tjejsnack och god mat och dryck. Så härligt att unna sig mitt i veckan!

På min meny:
Förrätt: oliver och tzsatziki och bröd
Varmrätt: oxfilé med rotsakskaka, färska pommes och murkelsås
Efterrätt: Vit chokladmousse med hallon

Sen var det en galen bilresa hem men väldigt härlig! Hade ont i magen av allt skratt! En toppenkväll helt enkelt!!! Måste göra sånt lite mer! Det är såna kvällar som sätter guldkant på livet!!!!!

Tack så hjärtligt alla inblandade!! Puss puss puss puss puss puss puss på er!!!!


Kommentarer
Postat av: Salisen

TT=Toppen Torsdag :D LIVSKVALITÉ :D PUSSSS <3

2010-10-22 @ 13:19:29
URL: http://salisen.blogg.se/
Postat av: Emma

BÄSTA T ju!!! HURRRRRRRA FÖR SÅNA HÄR TT=)

2010-10-22 @ 16:19:34
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0