Fredagsmyyys!

Å vilken mysig fredag jag har med mig själv. Nej det var inte alls ironiskt utan faktiskt väldigt skönt och välbehövligt! =) Bakad potatis, bireost, tunbrödsrullar med skagenröra, ett par glad rött och lite Werthers framför Idol. Sååå skönt. Jag älskar verkligen AW men någon gång ibland är det faktiskt skönt att få bara vara hemma. Skulle egentligen ha åkt en sväng till Uppsala ikväll men vi kom fram till att det skulle bli för hattit att åka fram och tillbaka för några timmar. Nu hoppas jag bara att jag inte vaknar upp med rödvinshuvudvärk imorn :P

Imorn blir det skoj! Utflykt utflykt!!!! :D Viva la Stockholm ala Choklolat!! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack själv. Helt underbart:D

2010-10-17 @ 18:57:09
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0