ganska liten

Idag har jag en sån dag då jag är helt avväpnad och ganska liten. Jag är trött och frussen, lugn och from som ett litet lamm. Inte deppig eller nåt sånt, bara lugn och harmonisk. Ganska såhär mysig som man kan vara på söndagmornar när man vaknar och det regnar ute. Fast nackdelen var ju att jag var tvungen att ta mig upp och ut i regnet idag. Men jag kan fortfarande känna värmen från täcket på min hud. Satte mig på jobbet och drog på mig tjocktröja, och mös ner mig bakom skrivbordet med en kopp te och en smörgås. Tog upp bästa hörlurarna och pluggade i mina lugna låtar på spotify. Hihi, va bra mitt jobb lät nu :) Ja, det är väldigt bra! Känner med dom stackarna som har utomhusjobb just nu. Just idag känner jag inte för att byta :)

Jag vill få krypa upp i en varm famn och känna lite kärlek...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0