idag förstår ni

SKA jag köpa en kamera!!! (Om allt går som jag tänkt :P) Hihi, vill ha, vill så att det ska bli av! Tog till och med bilen till jobbet för att jag ska kunna ta mig direkt dit eftersom dom stänger klockan sex! Dyrt satan att stå parkerad på stan bara :S Sen ikväll efter jag köpt kameran så är vi några tjejer som ska träffas och äta lite gott och kika på rosa bandet galan! =) Får skippa träningen idag också för att hinna med. Gillar inte att skippa det, men det finns ju en lördag och en söndag som jag kan träna på också, dessutom behöver jag faktiskt inte hetsa... men jag saknar träning nå grymt redan, fastän jag bara låtit bli att träna i två dagar, idag blir tredje.... och det säger ju också att jag kanske vill träna lite för mycket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0