Jahopp... nu då?

Jag kan inte hjälpa att bli lite arg när saker inte faller ut som jag planerat även om det gäller småsaker. Även fast jag varken har sambo eller barn så har jag rätt mycket som jag vill få ihop om dagarna och jag planerar efter andras scheman. Veckan var planerad rätt tidigt och då planerar jag träning och sånt efter det. Igår så var jag tex så sugen på att skippa träningen och lägga mig i badet innan Greys och bara ta det lugnt, men eftersom jag inte skulle kunna träna idag så ville jag träna igår. Och nu ändrades planerna åt mig så jag hade visst kunnat träna idag som hade varit så mycket bättre. ÅÅh! Gillar inte när någon ändrar i mitt schema... men så är det väl ibland:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0