Kärleken, hösten och en kopp choklad

Tänk vad mycket kärlek det finns i luften nu! Så härligt! Annars är hösten här på riktigt nu, och nästan till och med vintern, men den hälsar nog bara på en sväng tror jag. Än är den inte här! Det är måndag morgon och jag sitter på jobbet med en kopp choklad och en nygräddad smörgås från Hemköp. Det var kallt när jag gick till bussen idag och isigt på marken. Jag gjorde nog rätt som valde att ta bussen och inte frysa händerna av mig på cykelstyret med risk att åka omkull för att det är halt. Det känns lite lyxigt att ta bussen på morgonen, jaja jag vet, det är lyxigare att ta bilen! Men då kommer jag inte ha råd med mitt andra "lyx" eftersom biljettautomaterna på stan kommer äta upp mina pengar! på tal om pengar så kom lönen ju idag!! DET är gött det!! :D Synd bara att man inte hade lite mer lön så skulle det vara ännu mer kul, nu är det mest som en klapp på axeln för väl utfört arbete.

Tänker på i fredags, så roligt när jag fick såå mycket härliga ord sagda till mig av både vänner och andra... jag lever på det fortfarande! Har en skön känsla i kroppen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0