Lyxig brud i tuff förpackning;P


Igår var också en bra dag! Hamnade på BMB afterwork efter jobbetpassets slut. Åter igen: det är så jäkla gott med en cider efter jobbet på fredagar! :) Riktigt mycket folk var det, faktiskt lika mycket som när Rydell&Qvick spelade! Jag var där med Emma och Anna, och sen träffade jag Frida, Fia och Alex. Sen kom tom Calle och Jonas dit, inte ofta man ser dom där! Hihi mycket roligt hur som helst. Och så träffade jag massa annat känt folk också som alltid =) Jätterolig kväll!

Jag drack bara två eller tre cider igår, men huvet är ontit idag... Nu ska jag på prommenad och sen träna, och sen får vi se lite vad som händer. Kanske utgång, kanke lugn kväll. Who knows?! :P Only time can tell :D Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Stora L

SNYGGO!

2010-10-24 @ 19:50:43
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/
Postat av: Salisen

I LÖÖÖÖV YOUR JEEAANSSSS :D FÄÄÄRG, VI GILLAR FÄÄRG :D

2010-10-24 @ 22:44:35
URL: http://salisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0