Rydell & Qvick


I fredags spelade Rydell & Qvick på BMB och självklart var ju vi där! Jag Sara och Frida. Och sen Emelie som egentligen var där med sitt jobb, valde sedan en roligare liga att hänga med, dvs oss :D Vi försökt oss på ett gruppfoto men det gick ju sådär :P Jättetrevlig kväll iallafall :D Puss mina små älsklingar!

Igår var jag också ut. Hade förfest hemma hos mig med Calle, Elina, Nicke, Tobbe och Jonas. Sen var det bara jag, Jonas och Nicke som var ut. Men ute så träffade vi på Sara, Basse och co. Trevligt! ASMYCKET folk ute dock. Lite jobbigt! För jag hade druckit för lite för att inte tycka att folk var dryga :P Mycket dans blev det iallafall :D Tycker om! Träffade både kul och okul folk ute.

Idag vaknade jag tio i tolv för att jag hade stängt av allt ljud på telen för att jag behövde få sova. Sen träffade jag Catta och gick 8km på Rocklunda i bästa höstvädret! Gillar hösten och Catta ;) Vi pratade massor och hade det mysigt! Sen passade jag på att svänga in på gymet en sväng också! Så nu har jag gymat 4 ggr denna vecka. Gått och småsprungit 2mil, 1h crosstraining... typ. Skönt! Å lagat ordentlig mat har jag gjort idag också. Och nu ska jag iväg till en famn och kika lite film. Söndagsmys!

Jag älskar er mina vänner och en speciell kram till Emma!!

Kommentarer
Postat av: Emma

jag älskar dig snuttan! Tack för den speciela kramen den värmer så himla mycket!

2010-10-10 @ 20:42:16
URL: http://psajk0.blogg.se/
Postat av: Salisen

Hahhahaha GUUU vilka fina bilder, kan jag le såå mycke större på första bilden :D

älskar dig oxå gumman :-*

2010-10-10 @ 23:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0