Snopet

Jahapp, nu när jag pratade med en klasskompis från nian angående återföreningen på lördag och skulle anmäla mig till förfesten innan där, så sa hon att dom skulle vara hos en tjej innan men att dom INTE skulle gå vidare till Harrys sen utan att dom skulle vara där och sen gå till BMB. Att dom hade avanmält sig Återföreningen hos Barabamba helt. Hahopp... hmm, det här blev ju inte så bra :S Det är jag och två till som nu ska till Harrys, vill jag det?? Jag vet ju andra roligt folk som ska dit som är mina vänner idag, men jag måste ju ändå sitta med mina klassisar där antar jag, och det vill jag inte. Men festa på lördag, det vill jag! Och träffa massa gammalt folk och gå till BMB, för det är där alla kommer landa i slutändan, det tror jag iallafall =) För jag har hört rätt många som tänker ha lite egna fester och sen dra till BMB den kvällen, som struntat i återföreningen för att den var dyr. Så, människor, kära 84:or =) Fest på lördag då?! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0