Stressad?

Undrar om jag är stressad. För när jag är stressad så..

- Är det alltid städat och fint hemma
- Hungrig och sugen på saker konstant
- uppsvälld och känner mig tjock
- har jag trasiga läppar för att jag river på dom
- Kan jag inte vara hemma och bara ta det lugnt
- blir arg/ledsen när saker inte blir som jag planerat
- rastlös

Eller har jag bara mycket att göra? Så här är det nästan alltid när jag har mycket för mig. Kommer inte ihåg när jag var hemma en kväll och tog det lugnt senast. Ska vara lördagen för ett par veckor sen kanske, då när jag hade folk över på poker. Då var jag nog rätt lugn, men ändå så var jag ju inte själv hemma och bara tog det lugnt så jag vet inte om det räknas, men det är det lugnaste jag gjort. Men annars så tränar jag ju och då är jag inte hemma förrän nio, eller så träffar jag någon vän på fika och inte är hemma förrän sent. Eller så är jag inte hemma alls för att jag är på dejt. Inte ens på helgen så har jag några timmars lugn, eftersom jag tränar och träffar vänner. Och om jag kommer hem vid tio så är jag uppe i varv och städar och plockar lite, så därför är det fint hemma också :) Sömn kommer i sista hand. Det är nästan så jag skulle önska mig en kväll själv framför tv:n, kanske ta ett bad och bara slappna av... kanske på söndag efter träningen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta hela söndagen för dig själv!!!

2010-10-14 @ 18:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0